Eilen päättyi virallisesti Kahvakuulalla voimaa -valmennus. Mun osaltahan se päättyi jo reilu viikko sitten kun tuli ylirasituksen oireita. Kuntotestiä en eilen tehnyt, mutta kävinpä aamulla vaa'alla. Voisin sanoa - ja sanonkin - että nyt v****taa aika rankasti.

Tulokset on tässä: (suluissa mittaus 6.9.)

Paino: 54,7 kg (54,5 kg)

Rasva-%: 27,0 % (26,3 %)

Lihas-%: 34,7 % (34,8 %)

Vyötärö: 75 cm (75 cm)

Ei mennyt niinku strömsöössä. Olen tässä mietiskellyt, että mikä meni pieleen. Valmennukset treenit olivat aika kevyitä ja lyhyitä ensimmäisillä viikoilla. Olen siis varmaan kuvitellut treenaavani kovemmin mitä todellisuudessa olen tehnyt. Melkein joka päivä jotain, mutta kuitenkin niin vähän, että energiankulutus ei ole merkittävästi noussut, puhumattakaan siitä, että lihaksissa ois päässyt tapahtumaan kehitystä. Kuitenkin olen stressannut sitä, että treenit on tullut tehtyä ja kaikki muutkin treenit. Samalla kuitenkin yöt on olleet levottomia ja palautuminen riittämätöntä ilman treeniäkin. Ja viimeisimpänä, muttei vähäisimpänä. Mulla taitaa olla annoskoot vaan liian isoja. Vaikka olen siistinyt ruokavaliota laadullisesti tosi paljon, niin olen myös syönyt PALJON ruokaa. Mm. tosi paljon pähkinöitä. Niistä kertyy kummasti kaloreita, vaikka kuinka ovat terveellisiä.

Ei tässä auta muu kuin nostaa ahteri ylös penkistä ja rynnistää uudella innolla kohti uusia pettymyksiä unelmavartaloa.

1. Ruokavalio syyniin. Merkkaan taas kaiken Kiloklubiin vaikka miten on ärsyttävää.

2. Tavoitteena syödä 200-300 kcal miinuksilla, kunnes paino 53,7 kg.

3. Liikuntaa neljänä päivänä viikossa, niin että tuntuu. Thaikkutreenit 1-2 kertaa viikossa, juoksu 3 kertaa viikossa (aloitin Asicsin ohjelman alusta, tavoitteena jouluun mennessä juosta 10 km aikaan 1h 5 min.), 1-2 noin puolen tunnin lihaskuntotreeniä kotona kehonpainolla ja kahvakuulla.

4. Liikuntoja voi sumplia. Kolme lepopäivää liikunnasta pitää viikkoon mahtua.

Näillä eväillä katsellaan kuukausi eteenpäin. Sitten pitäis pitsimekon solahtaa päälle sutjakasti.