Eilen uskaltauduin thaiboxingtreeneihin, ja vaikka alkulämpässä vähän tuntui sairastelu, niin ite treenin pärjäsin hyvin. Ja kivaa oli! Lähtiessä valmentaja huikkas mut tiskille ja sovittiin se mun voittama yksityistunti. Sinne menen ensi tiistaina. Ensi viikosta tuleekin oikein boxausviikko, kun normitreenit on maanantaina ja keskiviikkona ja yksityistunti tiistaina. Luulis tähänkin kalloon jotain jo jäävän. Nyt mun tekis hirveesti mieli ostaa itelleni kunnon nyrkkeilyhanskat. Mulla on nyt käytössä sellaset Honkkarin säkkihanskat, jotka ei tue yhtään rannetta ja potkutyynyyn lyönnit rasittaa myös rystysiä. Mulla ei nyt vaan ois varaa laittaa melkein sataa euroa niihin hanskoihin. Ajattelin viikonloppuna katella jos netistä sais tilattua vähän edullisemmin.

Tänään oli päiväkodilla iltapäivällä äitienpäiväpullakahvit. Sieltä kun päästiin kotiin, niin jäätiin heti pihalle, kun tietenkään kellään ei ollut yhtään nälkä. Mies innostui kokoamaan trampoliinia ja mä lähdin koiran kanssa juoksulenkille. Juostiin pitkästä aikaa mun yks lempparilenkeistä, eli Kohmon purtsin kautta Varisuolle ja sieltä metsäpolkua takasin. Ei tarvii paljon asvaltilla taapertaa. Matkaa kerty 7,5 km ja aikaa meni noin 50 min. Olipa kiva juosta pelkässä t-paidassa ja trikoissa, ja muutenkin juoksu kulki.

IMG_0687.jpgIMG_0690.jpg

Mää ja mun lenkkikaveri

Kotona intouduin vielä tekemään pienen kuntopiirin pihalla, kun lapset olivat päässet jo trampalle. Hain kahvakuulan (8kg) ja tein sillä maljakyykkyjä, kulmasoutua ja etuheilautuksia. Lisäksi tein punnerruksia kapealla ja leveällä otteella, vatsoja ja lantionnostoja. Noita lantionnostoja pitäisi alkaa tehdä ihan säännöllisesti, ensin ilman lisäpainoa. Mulla on takareidet selkeesti etureisiä heikommat, ja pitäisi saada hermotukset kuntoon, että saisin paremmin tuntumaa takareisiin ja pakaroihin muissakin liikkeissä.

Loppuverkaksi olin vielä lasten kanssa trampalla hyppimässä. Pakko sanoa, että kyllä tuntuu kropassa...

IMG_0692.jpg