Tässä on enää pari viikkoa loppumittauksiin ja tuntuu, ettei pääse ollenkaan treeneihin kiinni. Viime viikolla oli perjantaina pt:n kanssa treeni. Tehtiin toiminnallista meidän kotipihalla. Hyvä treeni, mutta olo oli jotenkin tosi väsähtänyt koko treenin ajan. Sanoinkin siitä pt:lle, että jotenkin ei tunnu oikein hyvälltä. Syytettiin ekan työviikon aiheuttamaa väsymystä, mutta lauantaiaamuna mulla oli valtava kaktus kurkussa. Olo oli muutenkin ihan vetämätön. Se päivä meni panadolin voimalla lasten kanssa Zoolandiassa. Illalla makasin sohvalla peiton alla reporankana. Sunnuntai oli vielä aika väsy, mutta tauti ei muuten näyttänyt yltymisen merkkejä. Tänään on ollut olo jo ihan normaali. Pari kertaa olen päivän aikana niistänyt, mutta ei tätä nuhaksi edes kehtaa kutsua. Tarkoitus oli treenata tänään, mutta ilta taas hukkaantui jotenkin niin, että yhtäkkiä tajusin olevani lasten kanssa suihkussa ja muistin siinä, että ainiin, se treeni. Siinä vaiheessa oli ihan kauheesti päähän, kun tiedän, että tällä viikolla ei oikein ole mahiksia treeniin. Huomenna olen koko illan lasten kanssa keskenään, keskiviikkona tulee kaveri kylään eikä sillon kuitenkaan kannata kovin kovaa treeniä tehdä, kun torstaina on pt:n kanssa vika treeni ennen mittauksia. Ärsyttää, kun mitään ei ehdi. Mä haluaisin treenata monta kertaa viikossa, mut mulla ei vaan aika riitä. En ymmärrä miten jotkut perheelliset pystyy käymään monta kertaa viikossa salilla.

Mutta jotain positiivistakin. Mun piti julkistaa tämä kuvamateriaalin kera, mutta en ole saanut kuvaajaa sopivasti paikalle. Mä olen kuitenkin tehnyt ensimmäiset puhtaat leuanvetoni! Yksi pt:n kanssa tehdyistä tavotteista siis saavutettu. Viime viikolla olin keskviikkona juoksulenkillä koiran kanssa. Keli oli just sopiva ja juoksu kulki. Oli tosi hyvä fiilis. Tulin sitten koulun pihan läpi ja kun pihalla ei ollut ketään päätin jäädä kiipeilytelineelle vähän jumppailemaan. Kiipesin ylös tangolle ja tein leuanvedon. Olin itekin ihan hämmästynyt, että mitä tapahtui. Toista kertaa en kuitenkaan enää onnistunut. Juoksin kotiin varmaan ennätysvauhdilla ja käskin miehen katsomaan ja sain näytettyä sen leuanvedon vielä uudestaankin. Ois pitänyt sillon heti pyytää mies kuvaamaan.

kuva5-normal.jpg

Tässä mietittävää tälle illalle...