Ja terveiset kesälomalta!

Mulla ja lapsilla alkoi loma tällä viikolla, mies pakertaa vielä tämän viikon töissä. Oon nauttinut tosi paljon. Jotenkin musta on ihanaa olla lasten kanssa keskenään (vaikka hermotkin menee joka viides minuutti, kun riitelevät keskenään koko ajan). Maanantaiaamuna ponkaisin ylös kuudelta ja lähdin koiran kanssa juoksemaan ennenkuin mies lähti töihin. Kotona tein vielä pihatreenin kahvakuulalla. Päivällä oli ohjelmassa hyötyliikuntaa mattojen pesun muodossa. Tiistai meni enemmän vaan hengaillessa, mutta eilen tein kunnon suursiivousta. Vein lapset aamupäivällä mummolaan, tein koiran kanssa lenkin ja tulin kotiin. Pesin ikkunat koko talosta ja sen jälkeen aloin huone kerrallaan imuroida pyyhkiä pölyjä ja pestä lattioita. Se homma jäi vielä kesken sen verran, että tänään on vuorossa vielä keittiön ja kodinhoitohuoneen kuuraus. Lisäksi pitäisi käydä vähän läpi lasten vaatekaappeja ja tursuavat niin, ettei mitään meinaa löytää. Silti käytössä on vaan pieni osa vaatteista.

Lapset jäivät siis mummolle yökylään ja olen saanut aloittaa aamun ihan rauhassa. Eilen simahdin jo ennen kymmentä, joten tänään voikin herätä jo puoli kasilta ihan virkeänä. Tein taas koiran kanssa puolen tunnin hölkkälenkin ja lihaskuntoa kotona. Nyt söin aamupalaa ihan rauhassa ja kohta alkaa imuri laulaa. Eka koneellinen pyykkiä tuli jo valmiiksi.

IMG_0897.jpg

Mä oon niiin liekeissä! ;D

(Enkä kerro mitään siitä, että eilen syötiin pizzaa ja toissapäivänä karkkia ja sitä edellisenä karkkia ja jätskiä ja ja.....)