ole taas uusi flunssa alussa - tai vanha ottamassa uutta vauhtia?

Eilen illalla alkoi nenä taas valua ja aamulla oli kurkku vähän kipeä. Nyt on sellanen pieni ikävä tunne jäsenissä ja olo on tosi väsynyt. Voihan tuo kropan jäytäminen johtua väsymyksestäkin ja nenän valuminen siitepölystä. Sovitaanko niin? En millään haluais jättää tänään treenejä väliin, enkä varsinkaan siirtää huomiseksi sovittua yksityistuntia.

Viikonloppu oli ihana. Lauantai tuli vietettyä melkein kokonaan ulkona. Aamupäivällä oli poitsun jalkistreenit ja mä kävin sillä aikaa koiran kanssa juoksemassa. Tunnin treeniin mahtui 40 min juoksu, koska halusin myös seistä kentän laidalla hetken aikaa.

Kotona tein vielä hyvän setin vatsalihaksia ja punnerruksia. Iltapäivällä käytiin Hämeentien varressa ihastelemassa moottoripyöräletkoja, kun matkasivat Lietoon motoristikirkkoon. Lapset vilkuttelivat pyörille ja keräsivät mulle ison kimpun voikukkia.

Äitienpäivän aamuna lapset antoivat päiväkodissa tehdyt korttinsa ja isin kanssa ostetun hortensian sekä suklaarasian. Suklaat tietysti jaettiin - onneksi. :D Aamulenkin sain tehdä koiran kanssa ihanassa auringonpaisteessa. Piti vaan kävellä, mutta välillä oli ihan pakko vähän hölkötellä, kun oli vaan niin hyvä fiilis. Lounasta syötiin mun vanhempien luona, ja iltapäivällä siirryttiin miehen vanhemmille kahvittelemaan. Siinäpä se päivä sitten meni. Iltasella vasta oltiin kotona.

IMG_0693.jpg

Olen tosi onnellinen, kun olen oikeasti viettänyt aikaa lasten kanssa, ja kuitenkin ehtinyt liikkumaankin. Olo on jotenkin tosi seesteinen. 

Tänään alkoi Taikinasta teräkseksi -valmennus. Nyt en oikein osaa päättää teenkö valmennukseen kuuluvat treenit, vai pidänkö ohjelmassa vain thaikkutreenit, juoksut ja omat lihaskunnot. Olisi kai fiksua kokeilla nyt tämän kolmen viikon ajan valmennuksen treenejä. Omiin juttuihin voi aina palata. Jotenkin vaan mulla viimeksi jäi nuo treenit, kun eivät vaan oikein tuntuneet omilta. Ehkä mä kuitenkin annan sille uuden mahdollisuuden.