Huh, vihdoin alkaa vaikuttaa siltä, että meillä on kuin onkin keittiö ennen kesää. Timpuri on päässyt purkamaan vanhan parketin pois ja uusi lattia on jo melkein kokonaan asennettu. Seuraavaksi asennetaan uusittavat alakaapit ja tasot sekä kylmäkoneet. Kaapistojen ovet päästään tilaamaan heti, kun asentaja ehtii tulla tekemään tarkistusmittaukset. Ovia joudutaan odottotelemaan kolmisen viikkoa, mutta pääasia, että päätökset on saatu tehtyä ja hommissa on päästy eteenpäin. Mä oikein tunnen miten stressi alkaa helpottaa, vaikka koti on edelleen ihan yhtä sekaisin kuin ennenkin ja tavarat hukassa.

Eilen sain Iirikseltä viestin

                                          viesti.jpg

Olipa ihana ylläri! Piristää kummasti kun joku ehdottaa jotain toimintaa just sillon kun ite ei saa mitään aikaseksi ja kaikki tuntuu kaatuvan päälle. Juuri tällästä ystävää olen pitkään kaivannut. Että on joku samanhenkinen ihminen joka yhtäkkiä huikkaa, et "hei, lähetkö lenkille?" tai "mennääkö kokeilee tota uutta juttua?" tai "keksitään jotain kivaa lasten kanssa". Siis ihminen jolla on samanlainen into liikkua ja on kiinnostunut terveellisestä elämästä, mutta ymmärtää myös perhe-elämän tuomat rajoitteet ja aikatauluongelmat sekä kriiseilyn siitä, ettei pääsekään liikkumaan ja käyt kymmenettä kertaa illan aikana keksikaapilla. Näin ystävänpäivän kynneyksellä: Kiitos Iiris et oot! <3

Kävin tänään Turun Lady Linella tutustumassa. Voitin sinne 20€ lahjakortin ja nyt mua tietysti kosiskeltiin jäseneksi, varsinkin kun sanoin, että mulla onkin elämässä just jumppapaikan mentävä aukko. Eivät saaneet musta jäsentä. Olen periaatteesta vastaan paikkoja johon pitää sitoutua vähintään puoleksi vuodeksi kerrallaan. Ensin maksat itses jäseneksi ja sen jälkeen suolasta kuukausimaksua ilman mahdollisuutta lopettaa milloin haluaa. Mä saan käyttää kuitenkin 20 € lahjakorttini yhden päivän vierailukertaan. Yhtenä päivänä saan siis osallistua jumppiin ja käyttää kuntosalia niin paljon kuin haluan. Tosin vain asiakaspalvelun ollessa auki, eli arkipäivisin. Ei siinä illassa kovin montaa  jumppaa ehdi vetää.

Kuntosali ei muuten ollut lainkaan mun makuun. Ensinnäkin koko sali oli vain pitkä käytävä, laitteita molemmin puolin, ja toiseksi, vapailla painoilla ei siellä paljon juhlita. Oli siellä koko teline käsipainoja, mutta ei penkkipunnerruspaikkaa, ei ýhtään vinopenkkiä (en ainakaan nähnyt), ei tankoräkkiä maveihin tai kyykkäämiseen. Smith oli. Tuli sellanen olo, että siellä vaan istutaan lähentäjä-loitontajalaitteessa lukemassa Gloriaa.

No joo, varmasti ihan hyvä sali. Viihtyisä ainakin. Ei vaan mua varten. Tarviin vähän testosteronin hajua ;). Mutta ajattelin tuhlata lahjakorttini käymällä ensi viikolla jollain tanssillisella tunnilla.

Joka tapauksessa mieli alkaa olla valoisampi. Keittiöstressi helpottaa, pääsin jo haistelemaan salin tuoksuja, ehkä pian pääsen urheilemaankin. Helmi Kuu pääseee vauhtiin heti kun olen pyyhkinyt nämä keksinmurut suupielistä.....