No, eiliseksi suunniteltu kahvakuulatunti jäi tekemättä. Jotenkin olin tosi väsynyt ja tuntui tärkeältä viettää aikaa perheen kanssa. Viime päivät kun on aina joku ollut jossain eikä yhteistä aikaa juuri ole löytynyt. Ihan mukavaa olikin. Oltiin porukalla koiran kanssa lenkillä ja samalla reissulla poikettiin leikkipuistoon. Iltakin meni miehen kanssa mukavammin. VIime päivät on ollut taas vähän kireä tunnelma...

Yöllä pikkuneiti heräsi kitisemään ja kun nostin hänet meidän väliin huomasin, että tyttö on ihan kuuma. Aamulla sitten ihmeteltiin järjestelyjä. Tytöllä oli vaan vähän lämpöä ja oli ihan pirteä, mutta hoitoon ei tietysti silti menty. Mies jäi ensin kotiin ja mun äiti tuli sitten hoitamaan lapsia. Iltapäivällä tytössä ei enää ollut mitään vikaa, mutta mä olen lasten kanssa vielä huomisen kotona.

Tästä päästäänkin niihin suunnitelmiin. Olen nimittäin suunnitellut, että huomenna ehdin sitten jumppaamaan päivällä, ja leipomaan poitsun kanssa omppupiirakkaa, ja siivoamaan.... Miten mahtaa käydä? Jotain herkkua terveelistä ruokaakin tekis miele tehdä. Ostin tänään uuden FIt-lehden ja taas on intoa kokeilla vaikka mitä kivaa. Sekä ruokia että treenijuttuja. Eikun suunnittelemaan!