Hih, nyt se päätös on sitten tehty. Palkkaan itselleni personal trainerin. Juttelin tästä miehen kanssa ja sovittiin, että tämä on nyt mun äitienpäivälahja. Olen jo alustavasti sopinut valmennuksesta erään pt:n kanssa, mutta lopullinen päätös tehdään sitten ensitapaamisen jälkeen.

Mua alkoi ihan tosissaan huolettaa tuo lihasmassan väheneminen. Ei tässä enää mitään nuoria tyttösiä olla ja jos en pidä itseäni kunnossa, niin mulla alkaa ihan todella selkä ja polvet oireilla ehkä jo piankin. Omin avuin mä en näköjään saa lihasmassaa lisättyä.

Päätöksen jälkeen on jotenkin helpottunut olo. Olen ihan innoissani ja samalla vähän jännittää mitä muutoksia mun treeneihin ja ruokavalioon tulee. Nyt kirjaan kolmen päivän syömiset, juomiset ja liikkumiset pt:lle ja sen pohjalta aletaan katella suunnitelmia.

Oli jotenkin tosi ihana äitienpäivä. Ehkä paras tähän mennessä.

Aamulla lapset tulivat mua herättämään korttien kanssa. Syötiin rauhassa aamiaista ja mä valmistelin päiväruuan uunivalmiiksi. Sen jälkeen lähdettiin retkelle. Käytiin kiertämässä Pomponrahkan luontopolku. Se olikin kiva lenkki tehdä lasten kanssa. 2 km oli sopiva pituus, että poitsu jaksoi hyvin kävellä. Tyttö pääsi aina välillä sylikyytiin. Maasto oli sopivan tasaista, suurelta osin pitkospuita, joita oli helppo kävellä. Mukava evästelypaikka löydettiin lammen rannalta, Siinä oli myös lasten kiva käydä vähän "kalastamassa" tikkujen kanssa. Oikein onnistunut reissu.

Kotona hyvää ruokaa, lasi viiniä ja oleilua. Iltapäivästä sitten vielä mummin ja papan luo kahville. Mummolan äitienpäivä vietettiin jo lauantaina, kun oltiin siellä syömässä.

20140512_001-normal.jpg

 

20140511_003-normal.jpg

"Ollaan lammella kalassa ja kalat uivat, uivat. Kun on saappaat jalassa, niin jalta ovat kuivat."

 

20140511_001-normal.jpg