Huh huh. Koko helmikuu on oikeastaan mennyt sairastaessa tai sit on vaan muuten ollut niin väsy, että liikunnat on jääneet. Ja yksi työreissukin tähän kuuhun mahtui. Toissaviikko oltiin hiihtolomalla ja koko sakki koko viikon kipeinä. Tai siis, että koko ajan oli joku sen verran kipeä, ettei mihinkään voinut lähteä. Mä kun olin suunnitellut oikein urheilulomaa, niin edeltävänä perjantaina kävin lääkärillä hakemassa keuhkoputkentulehdusdiagnoosin ja antibioottikuurin. Yöt meni lasten kanssa valvoessa, joten viime viikko menikin sitten lähinnä voimien palautteluun. Onneksi syömiset sentään on pysyneet ruodussa. Karkkia ei oikeestaan tee mieli eikä viinikään ole maistunut. Lihaton helmikuu on jatkunut puolittain. Lomaviikolla on ollut pakko tehdä jotain "normiruokia", kun lapset eivät ole päässeet hoitoon syömään. Ei mun kyllä lihaa oikeastaan tee mieli. Kanaa jonkun verran, ja sitä ajattelinkin nyt lisäillä listalle, mutta kyllä meillä varmaan kasvisruokaa tullaan syömään huomattavasti enemmän kuin ennen.

Tänään alkoi maaliskuu ja mulla uusi urhelilukausi!

Aamulla kävin koiran kanssa pienellä juoksupyrähdyksellä. Vajaa 5 km hölköteltiin puoleen tuntiin ja tuntu ihan superkivalta. Päivälenkkki köpöteltiin rattaita lykkien tunnin verran. Iltapäivällä vielä käytiin uimassa perheen kanssa ja mä varastin itelleni vartin ja kävin huitasemassa 500 m rintauintia.

Tapoutia haluaisin taas kanssa alotella. Ehkä huomenna, tai maanantaina. Ajattelin, että puolesta välistä ois hyvä alottaa uudelleen, Eli palaan puolitoista viikkoa taaksepäin siitä mihin tammi-helmikuun vaihteessa pääsin. Painohanskatkin on nyt hommattuna, että saadaan tehoja lisää.

Olen niin innoissani näistä kuivista keväisistä päivistä, lisääntyvästä valosta ja lämmöstä. Tästä tulee vielä hyvä kevät!