Ei tästä nyt pääse millään sporttimoodiin. En tiedä miksi tämä elo tuntuu niin takkuselta. Syömiset menee vähän sinnepäin. Syön kuitenkin liikaa hiilareita ja varsinkin viikonloput menee ihan reisille. Karkkia ei paljon mene, mutta ruuan laadussa ois parantamisen varaa ja iltasin haen kaapeista suuhuni ihan mitä sattuu löytymään. Leipää menee tosi paljon ja tänä viikonloppuna tuli taas syötyä vaikka mitä laskiaispullaa, runeberginkakkua, suklaakeksejä, täytekakkua ja vaikka mitä. Herkuttelu alkoi perjantaina, jatkui lauantain ja huipentui appiukon synttäreille eilen. Maha on kuin potkupallo. Sormuksetkin oli pakko ottaa pois eilenaamuna, kun alkoivat ahdistaa. Että pientä turvotusta on kropassa. Mua ärsyttää, kun en saa itseäni liikkeelle. En muista millon oisin tehnyt oikein kunnon hikitreenin. Muutaman minuutin pikkujumppaa kyllä päivittäin treenihaasteen merkeissä ja koiran kanssa kävelyä, mutta sekin tuntuu enemmän löntystelyltä. Eilen vietiin koirakin mun vanhemmille hoitoon, kun tänään pitäisi vihdoin alkaa keittiön lattian lopullinen purku.

Mua väsyttää ihan kamalasti koko ajan. Olen tosi stressaantunut tosta keittiöasiasta. En saa ruokahommista kiinni, kun ei huvita kokata mitään kun se keittiö on ihan levällään. Sitten nämä kelit on niin syvältä. Jäätä ja vettä ja kuraa. Ei huvita mikään. Nyt oisin niin kaivannut sinne thaiboxingiin, mutta edelleen olen sitä mieltä, että uusi sali on liian kaukana. En jaksa siellä käydä kuitenkaan säännöllisesti. Jotenkin tekis mieli puntille, mutta en tiedä jaksanko sielläkään sitten käydä. Oikeastaan tekis mieli vaan mennä peiton alle ja nukkua tonne jonnekin huhtikuulle.

Kiitos ja anteeks.